Tuesday, September 21, 2010

bercerita pung pang pung pang tentang orang lain sedangkan perangai anda tidak kurang hebatnya !

ibarat menjaga tepi kain orang supaya tidak tercarik tetapi kain sendiri sudah terkoyak rabak. hahaha. pathetic giler dengan orang macam ini punya perangai. bajet bagus je.

kamu nak benci seseorang kerana kehidupan peribadi dia sedangkan kehidupan dia tiada kene mengena langsung dengan anda. sape anda untuk menghukumi kesilapan orang sedangkan anda juga tidak lepas dari melakukan kesalahan ?

saya tidak kisah lau anda ingin hukum dia kerana sifat dan cara hidup dia sekiranya anda itu cukup kukuh peganganNYA tapi layak ke anda apabila anda sendiri tidak menunaikan kewajipan anda kepada Allah swt dan ingin bercerita tentang hukum hakam terhadap dia. sebaliknya anda menutup segala perangai buruk anda disebalik hijab yg dipakai. tolong lah ! jangan jadi hipokrit. dan kepada kamu si TUKANG PENGHASUT, ingat satu perkara sahaja. saya dan dia sangat mengenali siapa kamu dan apa yang kamu pernah lakukan terhadap kawan baik kamu sendiri. jangan sampai kami mendedahkan siapa anda yang sebenar-benarnya. 

Allah swt itu maha Adil dan pastinya setiap perbuatan akan dibalas setimpal timpalnya tidak kira baik atau buruk. :)


2 comments: